Current updates:
Assalamualaikum , Blog kyte simple sajee , dialu-2kan untuk Follow . Nanti kyte Hit you balik . Kbyee :*

Baca dan hayati lagu Aku

Assalamualaikum . Hi reader ! Lama dah aku tak Updated bloggy :') Watlek watpeace -.- Okay . #Nada gembira , sebaliknya duka melanda hatiku :/ ( Hikhok :3 Ceewahh ) Herm . Aku sebenarnya kalau boleh nak Pinjam bahu kome . Sebab apa nak Pinjam ? Hurm . macam nie story nya . Aku dah couple dengan dia dekat 3bulan . Memang taklama . Sebab kami baru lagi :/ Okay dalam masa 3bulan nie aku tak pernah nak buat relay dengan dia . Semalam aku mintak nak buat . Okay then Kita buat lah Married . Harini ada pulak stalker datang tanya :3 Dia boleh ngaku aku Fake dia . Aku puns boleh . Memang sedih . Sebab dengan Dia jee Aku pernah gaduh Teruk-2 . Herm . Sekarang aku dah buang relay tu :) Takut gf dia marah . Al maklumlah kan . So aku tengah sedih . tapi takmau nangis <--- aku kuat oh :) Okay bye reader :*