Current updates:
Assalamualaikum , Blog kyte simple sajee , dialu-2kan untuk Follow . Nanti kyte Hit you balik . Kbyee :*

Sumpah cair

Assalamualaikum , halohalo reader -.- Hihi . Apasal aku tulis tajuk tu Sumpah cair ? Jangan salah sangka , aku bukan nak Sumpah cair orang . Haha . Acamni cito Dia . Korang ada baca tak post aku yang sebelum nie . Malam perempuan gila tu jadik stalker . Aku gaduh dengan ** , act aku benci dia sebab Dia tipu aku . Bodohkan . Ingat aku tak kenal pangai dia yang sakai tu . Then gaduh-2 punya gaduh , member dia main Gitar then nyanyi lagu Fav aku -.- Hoho #Terharu siok . Lepastu kan , lepastu kan , Aku nangis :'( Sedih kot . Dia dah lah Selalu buat aku sakit hati . Then malam tu plak dia baik hati nak Nyanyi . #Aku hargai gila-2 kat dia -.- . Sumpah time tu aku Cair gilo doh -.- Hahah . Kalau korang pun , korang rasa yang samakan ? Hikhok :3 Kaylah . Aku nak wat homework jap :') Kbyee . Mohon Singgah lagi <3